Workshop Effectieve communicatie & klantcontact
€ 675,00 incl. btw € 816,75
  • Tweedaagse training
  • 2 uur thuisstudie
  • Training van onze topdocenten
  • Digitaal studiemateriaal inbegrepen
  • Klassikaal

Als beschermingsbewindvoerder is communicatie van groot belang. Van de cliënten die je aantrekt met je marketing en de eerste indruk die je achterlaat bij kennismakingsgesprekken tot de wijze waarop jij en je cliënten de samenwerking beleven en hoe het bewind verloopt, communicatie speelt overal een (hoofd)rol.

Omdat we de hele dag door communiceren, denken we al snel dat we er ook goed in zijn. Toch zijn veel van de problemen en ongewenste situaties terug te leiden naar gebrekkige communicatie. En naar het onvermogen van de meeste mensen om een ander te inspireren, in beweging te krijgen en gedrag te veranderen.

We brengen je daarom op de hoogte van de laatste kennis van beeld- en gewoontevorming. Zodat je leert op een hele nieuwe wijze te kijken naar de situatie van je cliënten en communicatie.

De module Effectieve communicatie & klantcontact behandelt onder andere uit de volgende onderwerpen:

  • Welke (overtuigende) communicatietechnieken je kan gebruiken in gesprekken.
  • Wat je kan doen om miscommunicatie te voorkomen.
  • Op welke wijze je een boodschap kan verpakken.
  • Hoe je gewoontegedrag kan omleiden via communicatie.
  • Hoe je de zelfredzaamheid van de cliënt stimuleert.

Meer informatie
Heb je een vraag of wil je meer informatie over de workshop Effectieve communicatie & klantcontact? Neem dan contact op via 010 - 760 11 00 of het contactformulier.